Avitas Systems, een GE-bedrijf, selecteert Limelight Networks om digitale industriële inspectie via cloud op basis van Predix te optimaliseren

Private, gedistribueerde cloud-infrastructuur ondersteunt automatische digitale inspectie in industrie met hulp van kunstmatige intelligentie

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), internationaal toonaangevend in digitale contentlevering, heeft vandaag bekendgemaakt dat GE-bedrijf Avitas Systems zijn internationale private netwerk en gedistribueerde cloudsystemen gebruikt voor de installatie van een vernieuwend, geautomatiseerd inspectieplatform dat tijdsafhankelijke industriële IoT-gegevens verwerkt met behulp machine learning en kunstmatige intelligentie. Avitas Systems maakt ook gebruik van de wereldwijd aanwezige ‘Points of Presence’ van LimeLight, om deelbare private of nationaal specifieke implementaties te creëren ter garantie van privacy en wettelijke of soevereine opdrachten te verwerken. Private en nationale casussen van het Avitas Systems Platform maken ook gebruikt van het ‘ge-containeriseerde’ Predix Edge-systeen van GE. Dit stelt gebruikers in staat te profiteren van de functionaliteit die Predix-applicaties bieden.

Limelight Networks
SHIFT Communications