TSYS benoemt Kelley Knutson tot president van Netspend

COLUMBUS, Ga.--()--TSYS (NYSE: TSS) heeft vandaag bekendgemaakt dat Kelley Knutson is benoemd tot senior uitvoerend vicepresident van TSYS en president van Netspend, een toonaangevende aanbieder van prepaid debetkaarten voor persoonlijk en commercieel gebruik. Knutsons werkzaamheden vallen onder directe verantwoordelijkheid van M. Troy Woods, bestuursvoorzitter, president en CEO van TSYS.

Knutson werkte hiervoor sinds 2003 als uitvoerend vicepresident van TSYS en president van International Issuer Solutions in Londen. Voorafgaand aan TSYS was hij CEO van Clear Money Ltd., een provider van elektronische services voor verwerking van rekeningen, gericht op financiƫle instituties en incassanten in het Verenigd Koninkrijk. Knuston heeft verscheidene leidinggevende functies vervuld in de mondiale betalingsbranche, onder meer bij de bedrijven GE Capital en Visa.

TSYS
Media Relations: