Integral breidt Cryptocurrency Market Data Services uit met 14 cryptomunten en 16 beurzen

Meest accurate referentieprijs voor alle grote cryptomunten

PALO ALTO, Calif.--()--Integral (www.integral.com), een partner in financiële technologie die het vertrouwen heeft van grote banken, brokers en vermogensbeheerders bij het ontwerp, de oplevering en uitbreiding van FX-onderdelen, breidt zijn aanbod van marktgegevens over cryptovaluta uit naar 14 grote cryptomunten. Die worden gekoppeld aan alle grote beursbronnen uit de Verenigde Staten, Europa en Azië, inclusief Japan en Hongkong.

“Een accurate, stabiele en betrouwbare referentieprijs is een vereiste voor elke marktleider”, zei Harpal Sandhu, CEO van Integral. “De Cryptocurrency Market Data Service staat in verbinding met de meeste bronnen van prijsinformatie en past het meest geavanceerde algoritme voor prijsvorming toe.”

Integral
Wendy Stovell, 650-424-4500