Sporters van Team Visa lanceren internationaal filmpje voor Olympische Winterspelen van 2018 in Pyeongchang: “Resetting Finish Lines”

Sporters Team Visa geven inkijkje in hun reis naar Pyeongchang 2018 en hulp van innovatieve

SAN FRANCISCO--()--Met nog minder dan een maand te gaan tot de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen van 2018 in Pyeongchang, spelen de sporters van Team Visa de hoofdrol in de internationale reclamecampagne voor het merk, “Resetting Finish Lines”, die ze via hun persoonlijke social media verspreiden. In de afgelopen week hebben alle 54 leden van Team Visa – dat bestaat uit Olympische en Paralympische sporters, aspirant-deelnemers en legendes uit 21 landen en 15 sportdisciplines – het filmpje voor het eerst vertoond, voorafgaand aan zijn internationale debuut op tv-zenders en digitale kanalen. De reclamespot benadrukt hunt waardering voor alle steun tijdens trainingen in de aanloop naar Pyeongchang 2018.

Visa Inc.
Bitsy Rich, 415-813-7252