Eerste aandelenemissie van Aspen REIT goedgekeurd door SEC

Investeerders kunnen zich nu inschrijven voor aandelen in vermaarde St. Regis Aspen Resort op www.m-vest.com/aspenreit

St. Regis Aspen Resort in Aspen, Colorado (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Aspen REIT, Inc. ( “Aspen REIT”), een onlangs opgerichte investeringstrust rond één bezitting, heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn offerte die als 1-A-formulier is ingediend bij de Securities and Exchange Commission (SEC) met betrekking tot de geplande aandelenemissie ter waarde van 33,5 miljoen dollar conform Regulering A+ is goedgekeurd door de SEC. Aspen REIT biedt 1.675.000 aandelen aan met een prijs van 20.00 dollar per aandeel. Aspen REIT heeft een notering aan de beurs NYSE American aangevraagd, met als tickersymbool ‘AJAX’.

Na afronding van de aandelenemissie is Aspen REIT de eerste vastgoedtrust met één bezitting die genoteerd staat aan een nationale effectenbeurs in de Verenigde Staten. Aspen REIT is van plan vrijwel de gehele netto-opbrengst van de emissie, tezamen met eigen kapitaal uit een samenwerkingsverband, te gebruiken voor de aankoop van het vermaarde St. Regis Aspen Resort in Aspen, Colorado.

Lead Selling Agent:
Maxim Group LLC