Ad-techbedrijf Calldorado koopt uitgever van apps CIAmedia

Exponentieel groeiend Calldorado voert eerste grote overname uit in tweede jaar

KOPENHAGEN, Denemarken--()--Het in Denemarken gevestigde Calldorado heeft zijn reikwijdte in de app-branche uitgebreid met de overname van de Oostenrijkse app-uitgever CIAmedia, voor een bedrag dat niet openbaar is gemaakt. De overname volgt op een succesvolle samenwerking tussen de twee bedrijven. Het is een natuurlijke vervolgstap op Calldorado’s traject voor versnelde groei.

“Door CIAmedia en zijn bijbehorende portfolio van hoogwaardige apps te kopen, vergroten we de waardeketen van Calldorado. Calldorado en CIAmedia hebben al eerder samengewerkt en de focus van CIAmedia op Android-apps voor communicatie en tools past perfect bij onze adverteerderstechnologie”, zei Claudia Dreier-Poepperl, CEO en oprichter van Calldorado. “Calldorado wil de wereldwijde nummer 1 worden onder providers van reclametechnologie voor spraakoproepen. Met het bezit van een portfolio vol relevante apps, zijn we beter gepositioneerd om deze visie te verwezenlijken.”

Calldorado ApS
Christopher Humphrey, VP of Marketing