Vertex stelt regiodirecteur aan voor grotere aanwezigheid in Europa

LONDEN--()--Vertex, Inc., een toonaangevende provider van fiscale automatiseringssystemen, heeft bekendgemaakt dat Akram El-Rikabi is toegetreden tot het bestuur als regiodirecteur voor Europese activiteiten. Deze bekendmaking laat zien dat het bedrijf een grotere mondiale presentie heeft op de Europese markt zicht toelegt op het internationale bedrijfsleven.

Rebecca Polley, vicepresident voor Global Business Development bij Vertex, zegt: “Een leiderschapsteam met bewezen resultaten en sterke regionale aanwezigheid in Europa zijn van cruciaal belang voor contact met multinationale cliënten, potentiële cliënten en partners. Vanuit zijn nieuwe functie ondersteunt Akram de groei-initiatieven van Vertex met zijn expertise in hulp aan klanten die strategisch waarde willen creëren met technologie-investeringen, vooral met betrekking tot het steeds complexere fiscale landschap.”

Vertex, Inc.
Tricia Schafer-Petrecz, 484-595-6142