The Brightline Initiative, Project Management Institute en The Boston Consulting Group organiseren The Economist Events voor panelgesprek in Davos

Evenement focust op agile allianties

PHILADELPHIA--()--The Brightline™ Initiative, een niet-commerciële coalitie die organisaties helpt de kloof te overbruggen tussen het vormgeven en uitvoeren van een strategie, organiseert samen met Project Management Institute en The Boston Consulting Group een paneldiscussie voor The Economic Events met het thema “The Business Case for Openness: Implementing Strategy in a Drawbridge up World” (Een businesscase voor openheid: strategische uitvoering in een wereld vol gesloten ophaalbruggen).

Brightline debuteert met dit evenement op Davos. De discussie haakt in op het overkoepelende thema van het World Economic Forum, “Creating a Shared Future in a Fractured World”, en belicht de wijze waarop bedrijfsleiders strategieën beter kunnen aanpassen en implementeren ter bevordering van openheid en samenwerking. PMI, een van de oprichters van Brightline, is uitzonderlijk gepassioneerd over dit onderwerp, omdat dit bedrijf focust op samenwerkingen met wereldwijd toonaangevende organisaties ter verbetering van infrastructurele projecten voor gemeenschappen die wereldwijd tot wasdom komen.

PMI
Rick Alcantara