ZeroStack kondigt Cloud Innovation Partner Program aan om partners sneller de voordelen van cloud in privaat of hybdride cloudsysteem te laten leveren

AMSTERDAM--()--ZeroStack, Inc., ontwikkelaar van een zelfsturende cloud op eigen locatie, heeft vandaag het ZeroStack Cloud Innovation Partner Program aangekondigd. Dit is het eerste programma bestemd voor het internationale partnernetwerk van het bedrijf.

Het Cloud Innovation Partner Program is opgezet voor wederverkopers die zich op de toekomst voorbereiden en willen overstappen op de verkoop van cloudplatforms en -services. Het partnerprogramma versnelt daarom hun vermogen klanten de voordelen van een publieke cloud te leveren tegen een fractie van de kosten, maar ook om klanten te voorzien van de controle, veiligheid en prestaties van een private cloudomgeving. Het programma draagt bij aan de successen van wederverkopers (Cloud Innovation Partners), dienstverleners (Cloud Innovation Service Providers) en distributeurs (Cloud Innovation Distributors) en biedt unieke voordelen die zijn toegesneden op de capaciteiten van iedere partner.

StoryPR voor ZeroStack
Michael Schoolnik, 415-420 2391