PSE levert Advanced Process Modelling Software aan ExxonMobil

Toonaangevende raffinage-, energie- en petrochemische onderneming implementeert de gPROMS-software van PSE wereldwijd

LONDEN--()--Process Systems Enterprise Inc. (PSE), het Advanced Process Modeling (APM) -bedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het een bedrijfsovereenkomst heeft getekend waardoor zijn toonaangevende gPROMS-vergelijkingsgerichte modelleringstechnologie overal in ExxonMobil toegankelijk is. De overeenkomst voorziet ook in de gezamenlijke ontwikkeling van geavanceerde automatiserings- en besturingsapplicaties als onderdeel van PSE’s gPROMS Operational Excellence Solutions.

De nieuwe overeenkomst vormt een welkome aanvulling op de langdurige relatie tussen ExxonMobil en PSE voor gedetailleerde technische ontwerp- en simulatietools en deskundige adviesdiensten.

PSE
Kate Burness
+44-20-8563-0888
k.burness@psenterprise.com