Affinity Tool Works verandert belangrijkste productlijn in BORA PortaMate en breidt uit met overname Centipede Tool, LLC

Internationale fabrikant van gereedschap combineert PortaMate in BORA Tool en vergroot aanbod met Centipede® Support System

TROY, Mich.--()--Affinity Tool Works, LLC, een niet-beursgenoteerd gereedschapsbedrijf in Troy, in Michigan, kondigt aan zijn bekende productlijnen te stroomlijnen en te rebranden tot BORA PortaMate, voor één samenhangend merk. De onthulling van het nieuwe merk valt samen met de aankoop van Centipede Tool, LLC uit Williamsburg, dat het Centipede® Support System produceert.

De producten van PortaMate, werkstations van Centipede Tool en BORA-gereedschapslijn worden gecombineerd in de BORA PortaMate als belangrijkste overkoepelde merk voor het bedrijf. Affinity Tool Works wordt een aparte divisie als distributeur in de Verenigde Staten voor HTC, Tormek, Sjoberg en FISCH. Het nieuwe merk komt samen met een nieuw logo en een nieuwe website, www.boratool.com.

PublicCity PR
Monica Cheick, 586-612-8220