Cognitec breidt gezichtsherkenningsproduct uit met unieke functies

DRESDEN, Duitsland--()--Cognitec Systems, een bedrijf in gezichtsherkenning, heeft de functionaliteit van zijn FaceVACS-DBScan aanzienlijk uitgebreid. De nieuwste versie combineert de vermaarde technologie voor het doorzoeken van beeldbanken met krachtige tools voor video-inspectie. Daarmee is het product van Cognitec Systems inzetbaar voor een veelheid aan gebruiksdoeleinden.

FaceVACS-DBScan LE faciliteert snelle import van videobeelden en gedetailleerd onderzoek naar de gezichtsweergaven. Agenten hebben daarmee de mogelijkheid bekende en onbekende personen te vinden, zodat ze hun onderzoek naar verdachten snel kunnen toespitsen. Het onderzoek kan bijvoorbeeld onthullen of een verdachte op bepaalde locaties was in een bepaald tijdsbestek, altijd met dezelfde groep personen omging, of te vaak op een bepaalde locatie verbleef.

Cognitec Systems GmbH
Elke Oberg, Marketing Manager