Alibaba Cloud wordt eerste cloudprovider die C5-certificaat met aanvullende vereisten behaalt

Enige Aziatische bedrijf dat attest van belangrijk raamwerk voor cloud-activiteiten behaalt

Alibaba Cloud becomes the first cloud computing company to obtain C5 attestation with additional requirements (Photo: Business Wire)

FRANKFURT, Duitsland--()--Alibaba Cloud, de cloud-tak van de Alibaba Group, is klaar met zijn C5-assessment voor wettelijke nakoming van cloud-regels door de Duitse autoriteit voor informatieveiligheid, het Bundesamt für Sicherheit in der Informationstechnik (BSI). Alibaba Cloud is ’s werelds eerste cloudprovider die dit certificaat met aanvullende vereisten behaalt. De certificering heeft betrekking op Elastic Compute Service, de Relational Database Service, Object Storage Service, Content Delivery Network, Server Load Balancer, Virtual Private Cloud en Alibaba Cloud Security. Deze services zijn beschikbaar in Singapore en Duitsland.

Alibaba Group
Sindy Shi, +86 150 2192 5635