The Idle Man breidt overeenkomt met Radial uit ter ondersteuning van internationale groei

Online mannenmodeketen tekent meerjarige overeenkomst om ontwikkelingen in de modebranche voor te zijn

MANCHESTER, Engeland--()--Radial, leider in technologie voor meervoudige verkoopkanalen, heeft vandaag bekendgemaakt dat de in Londen gevestigde mannenmodeketen The Idle Man heeft getekend voor bredere ondersteuning door Radial, ter ondersteuning van de internationale groei van de modeketen. De uitbreiding is een gevolg van Radials vermogen binnen drie maanden snelle lanceringen, internationale verzendingen en klantenservicesystemen te verwezenlijken voor The Idle Man. Dit gebeurt vanuit zijn Britse operationele centrum in Manchester. De dienstverlening van Radial verhoogt de algehele klanttevredenheid van The Idle Man, dat momenteel zijn internationale afzetgebied verruimt.

For Radial
CubanEight