Sunny Optics verwerft licentie voor wereldwijde productie van panomorfe lenstechnologie van ImmerVision

Toonaangevende Chinese fabrikant van optische producten komt tegemoet aan gestegen vraag naar kwalitatief hoogstaande groothoekweergaces en geavanceerde applicaties voor particuliere, industriƫle en professionele markt, waaronder mobiel, de auto-industrie en kunstmatige intelligentie.

MONTREAL--()--ImmerVision, ontwikkelaar van exclusieve en gepatenteerde panomorfe beeldtechnologie in groothoek, kondigt met trots aan dat Sunny Optics (Zhongsan) Co., dochteronderneming van de fabrikant van optische onderdelen en producten Sunny Optical Technology (Group) Co. Ltd., een licentie heeft verworven voor panomorfe lenstechnologie. Sunny Optics levert in het eerste kwartaal van 2018 de eerste panomorfe groothoeklens met hoge resolutie op voor smartphones en andere mobiele toestellen.

Panomorfe lenstechnologie combineert het modernste optische design met geavanceerde, optimale algoritmes, bijvoorbeeld voor energiezuinige dewarping. Daarmee produceert het scherpe groothoekbeelden zonder vervorming, zelfs in omstandigheden met weinig licht.

Sunny Optics (Zhongshan) Co., Ltd.
Joy Wang
xlwang@sunnyoptical.com
ImmerVision
Vanessa Radu
+1 514-985-4007 Ext.3030
vanessa.radu@immervision.com

Sunny Optics (Zhongshan) Co., Ltd.
Joy Wang
xlwang@sunnyoptical.com