Synacor lanceert updates voor Zimbra Communications en Collaboration Suite

Zimbra 8.8 updatet gebruikerservaring en technologie

BUFFALO, N.Y.--()--Synacor Inc. (NASDAQ:SYNC) heeft vandaag de commerciële lancering van Zimbra 8.8 bekendgemaakt. Dit gebruiksvriendelijke samenwerkingsplatform heeft nieuwe functies zoals Zimbra Drive, voor zakelijke synchronisatie van documenten, en Zimbra Chat. De Network Edition is op technologisch vlak verbeterd, bijvoorbeeld met real-time backups, ActiveSync voor mobiel en desktop, hiërarchisch beheer van opslag zodat klanten archiefdata naar voordeligere opslagsystemen kunnen verplaatsen, en verbeterde functionaliteit voor gedelegeerde admin.

“Zimbra 8.8 is een veelbelovende update voor eindgebruikers en technisch beleidsmakers”, zei Marcus Teo, vicepresident voor zakelijke sales & marketing van Synacor. “Klanten gaan naar Zimbra voor veiligheid, privacy en transparantie vanwege de open code, uitbreidmogelijkheden en toegankelijkheid via verscheidene apparaten en flexibele installatie. Deze update bouwt voort op deze beginselen en verbetert de ervaringen van de eindgebruiker en de systeembeheerder.

Synacor
Matt Wolfrom, 716-362-3880