Interactive Brokers staat short sales van Bitcoin-futures toe

GREENWICH, Conn.--()--Interactive Brokers Group, Inc. (NASDAQ GS: IBKR), een internationale elektronische broker, accepteert vanaf nu orders voor short sales van Bitcoin-futures aan de Cboe Futures Exchange (CFE). Het is sinds zondag 10 december 2017 mogelijk te handelen in termijncontracten voor Bitcoins. Interactive Brokers verplicht een marge van 40.000 dollar per shortsalecontract voor Bitcoins aan de CFE. De vereiste marge voor long sales van Bitcoins aan de CFE bedraagt op dit moment 9.000 dollar.

“De introductie van short sales was nodig vanwege de hoge premie van de futurescontracten van januari ten opzichte van de prijs waarvoor Bitcoins op fysieke beurzen worden verhandeld”, zei Thomas Peterffy, voorzitter en CEO van Interactive Brokers.

Interactive Brokers Group, Inc.
Investors:
Nancy Stuebe, 203-618-4070
Media:
Kalen Holliday, 203-913-1369

Interactive Brokers Group, Inc.
Investors:
Nancy Stuebe, 203-618-4070