Takeda en Seattle Genetics presenteren positieve gegevens van Fase 3 van het onderzoek ECHELON-1 naar ADCETRIS® (brentuximab vedotin) als eerstelijnsbehandeling tegen gevorderd Hodgkin-lymfoom

– Gegevens gepresenteerd in plenaire wetenschappelijke sessie van 10 december 2017 met gegevens van fase 3 van ECHELON-1 naar ADCETRIS® (brentuximab vedotin) als eerstelijnsbehandeling tegen geavanceerd Hodgkin-lymfoon.

– Gerandomiseerd onderzoek naar ADCETRIS behaalde primair eindpunt en vertoonde een statistisch significante verbetering in gemodificeerd progressievrije overleving

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan & BOTHELL, Wash.--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE:4502) en Seattle Genetics, Inc. (NASDAQ: SGEN) kondigen de presentatie aan van gegevens van fase 3 van het onderzoek ECHELON-1 naar ADCETRIS (brentuximab vedotin) als onderdeel van een combinatietherapie tegen voorheen onbehandeld, klassiek Hodgkin-lymfoon. De gegevens zijn zondag 10 december 2017 gepresenteerd gedurende de plenaire wetenschappelijke sessie van de 59e conferentie van de American Society of Hematology (ASH). Die gegevens zijn tegelijkertijd online gepubliceerd in het New England Journal of Medicine en wordt 25 januari 2018 gepubliceerd in de gedrukte editie.

Takeda:
Japanese Media