COMPASS Pathways werkt samen met Worldwide Clinical Trials aan ’s werelds eerste grootschalige klinische onderzoeken naar psilocybine tegen aanhoudende depressie

LONDEN & MORRISVILLE, N.C.--()--COMPASS Pathways, een medisch bedrijf dat zich toelegt op versnelde toegankelijkheid van bewezen innovatie in geestelijke gezondheidszorg, heeft vandaag aangekondigd samen te werken met Worldwide Clinical Trials aan een uitgebreid programma klinische onderzoeken naar psilocybine voor de behandeling van therapiebestendige depressie.

Depressie is wereldwijd een belangrijke oorzaak van een slechte gezondheid en een van de snelst groeiende medische problemen, die meer dan 300 miljoen mensen over de hele wereld treft.

COMPASS Pathways:
Tracy Cheung