3dbiosurfaces Technologies, LLC en STRATEC kondigen commerciële lancering driedimensionale NS-NC-slide aan

TUCSON, Ariz. & SALZBURG, Oostenrijk--()--3dbiosurfaces en STRATEC Consumables GmbH, volledig eigendom van STRATEC, hebben vandaag de lancering van hun eerste commercieel verkrijgbare microtest op basis van gepatenteerde technologieën van 3dbiosurfaces aangekondigd.

De driedimensionale NS-NC-slide biedt enorme voordelen ten opzichte van zowel DNA/RNA-tests als microtests, tegen aantrekkelijke prijzen. De slide levert verbeterde signaalintensiteit, uniformere spots en andere pluspunten ten opzichten van andere testsubstraten. De driedimensionale NS-NC-slide is in het bijzonder aantrekkelijk voor eiwittoepassingen, omdat het oppervlak eiwitten in staat stelt hun vorm en functie te behouden.

3dbiosurfaces Contact:
Barry Beroth