Axonics® krijgt zeven nieuwe Amerikaanse patenten voor implanteerbare technologie voor sacrale neurostimulatie

IRVINE, Calif.--()--Axonics Modulation Technologies, Inc., ontwikkelaar van het eerste oplaadbare systeem voor sacrale neurostimulatie voor de behandeling van functiestoornissen aan de blaas of darmen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het Octrooibureau van de Verenigde Staten het bedrijf zeven nieuwe Amerikaanse patenten heeft toegekend. Die patenten komen bovenop verscheiden buitenlandse patenten die betrekking hebben op de Axonics’ technologie voor sacrale neurostimulatie.

De laatst uitgegeven patenten die zijn verstrekt in de tweede helft van 2017 verschillen van onderwerp, variërend van externe pulsgeneratoren, ontwerp van implanteerbare geleidingsdraden en interne elektronica. De verstrekte Amerikaanse patenten zijn: 9,802,038; 9,802,051; 9,700,731; 9,770,596; 9,728,981; 9,789,325; 9,780,596.

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1-949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer
ddearen@axonicsmodulation.com
Media Contact:
W2Opure
Matt Clawson, +1-949-370-8500
mclawson@W2Ogroup.com

Company Contact:
Axonics Modulation Technologies, Inc.
Dan Dearen, +1-949-396-6320
Chief Operating & Financial Officer