Jade Logistics blijft indrukwekkende implementatierecords neerzetten

CHRISTCHURCH, Nieuw-Zeeland--()--Softwarebedrijf Jade Logistics, leverancier van ’s werelds meest vooraanstaande Terminal Operating Systems (TOS) voor gemengde vrachthavens, heeft in 2017 zijn wereldwijde positie opnieuw vergroot door zijn Master Terminal-product op 22 locaties te implementeren.

Als gevolg van de aanzienlijke omzetgroei, bovendien een recordjaar voor het bedrijf, heeft het wereldwijde implementatieteam van Jade Logistics het gepresteerd om live te gaan bij terminals op meerdere geografische locaties, waaronder Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Australié, Azië en het Midden-Oosten.

Dit indrukwekkende resultaat werd ondersteund door een substantieel Australisch-Aziatisch project waarbij 16 terminals in minder dan tien maanden live gingen. Aan de oostkust van de VAE werd resultaat geboekt met een slechts acht weken durende implementatie van een multifunctionele terminal.

For more information please contact:
Jade Logistics
Tony Davis, +64 21 886696
Director of Marketing

For more information please contact:
Jade Logistics
Tony Davis, +64 21 886696