Researchsveteranen van de economie en financiële markten lanceren nieuw onafhankelijk onderzoeksbureau Alpine Macro om beleggers wereldwijd te voorzien van ‘een unieke kijk op de markten’

MONTREAL--()--Researchveteranen van de macro-economie en financiële markten Chen Zhao, Tony Boeckh en David Abramson zijn een partnerschap aangegaan en lanceren Alpine Macro – een onafhankelijk onderzoeksbureau dat zich toelegt op het leveren van unieke analyses, inzichten, voorspellingen en bruikbare aanbevelingen voor beleggingsstrategieën.

Chen, voormalig Chief Global Strategist bij BCA Research Group en meer recentelijk Co-directeur van Global Macro Research bij Brandywine Global Investment Management, Boeckh, voormalig voorzitter en hoofdredacteur van BCA, en Abramson, voormalig Chief US Strategist bij BCA, zullen zich focussen op het leveren van gedifferentieerde marktinzichten, tegendraadse visies en aanbevelingen voor rendabele beleggingsstrategieën die beleggers helpen bij het beheren van risico’s en het nemen van betere beslissingen over investeringen en asset allocatie.

Alpine Macro
Jeremy Wiseman, +1-514-558-1414 ext. 1
Managing Director
+1-833-7-ALPINE (North America Toll Free)