Creative Artists Agency benoemt Steve Hasker tot CEO van CAA Global

LOS ANGELES--()--Het toonaangevende entertainment- en sportagentschap, Creative Artists Agency (CAA), heeft vandaag aangekondigd dat brancheveteraan Steve Hasker is benoemd tot CEO van de onlangs gevormde CAA Global. Hij zal de wisselwerking tussen CAA’s toonaangevende representatieactiviteiten en de snelgroeiende bedrijven en investeringen beheren, waarbij de groeiplatforms van het bureau en de lopende strategische initiatieven bij elkaar worden gebracht. Hasker zal ook lid worden van de raad van bestuur van CAA en toezien op de strategische planning van het bedrijf, fusies en overnames, initiatieven voor hoofdinvesteringen en bedrijfsontwikkeling, evenals de datastrategie van het bedrijf.

Hasker was meest recentelijk Global President en Chief Operating Officer van Nielsen Holdings PLC, waar hij toezicht hield op alle commerciële, gegevens- en productgerelateerde activiteiten van Nielsen voor zowel de media- als consumentenbedrijven. Hij treedt toe tot CAA in januari 2018.

Creative Artists Agency (CAA)
Beth McClinton, 424.288.2247
Beth.McClinton@caa.com

Creative Artists Agency (CAA)