Visa klaar voor digitale betalingen van de verwachte 500.000 bezoekers aan de 2018 FIFA World Cup Russia™

Visa, de officiële Payment Service Partner van de FIFA, heeft gegevens over reizen en uitgaven vrijgegeven ter gelegenheid van de loting voor de FIFA World Cup Russia™ 2018

SAN FRANCISCO--()--Ter viering van de loting voor eindronden van de FIFA World Cup Russia™ 2018, heeft Visa (NYSE: V), de officiële betalingsdienstpartner van de FIFA, reis- en uitgavengegevens vrijgegeven voor de FIFA World 2018 Cup™. Bij alle officiële FIFA-locaties zal Visa een cashfree-ervaring voor de fans mogelijk maken door speciale betaalterminals te installeren die een Visa-creditcard of betaalkaart accepteren, alsmede een reeks digitale betalingen, zoals betalingen via telefoon of smartwatch.

Deze verbeteringen zorgen ervoor dat de officiële FIFA-locaties zijn uitgerust met de nieuwste betalingsinnovatie en klaar zijn voor de toename van verwachte internationale bezoekers naar Rusland.

Visa Inc.
Sheerin Salimi