Jaarlijkse internationale top FINEOS in San Francisco

DUBLIN--()--FINEOS Corporation, een toonaangevende aanbieder van cruciale verwerkingssystemen voor levens-, ongevallen- en zorgverzekeringen, heeft zijn FINEOS Global Summit in San Francisco geopend. Vertegenwoordigers van toonaangevende verzekeringsorganisaties komen samen in het Ritz Carlton, Half Moon Bay om te horen over de toekomstplannen van FINEOS op gebied van producten en groei. De top van dit jaar focust op het thema The Rise of the Digital Insurer: A Sea Change for Life, Accident and Health’. De conferentie bestaat uit presentaties van klanten van FINEOS, maar ook van partners en invloedrijke spelers uit de sector. Daarnaast zijn er uitgebreide mogelijkheden voor interactie met klanten, samenwerking en netwerken.

FINEOS Corporation
Victoria Jamison