BioTime neemt deel aan Jefferies London Healthcare Conference 2017

ALAMEDA, Calif.--()--BioTime, Inc. (NYSE American: BTX), een biotechnologisch bedrijf dat focust op de ontwikkeling en vermarkting van producten voor de behandeling van degeneratieve ziekten, heeft vandaag bekendgemaakt dat Adi Mohanty, co-CEO, en Russell Skibsted, financieel bestuurder, deelnemen aan de Jefferies London Healthcare Conference 2017. Die vindt op 15 en 16 november plaats in Londen, in het Verenigd Koninkrijk.

De Jefferies London Healthcare Conference is de grootste conferentie voor de gezondheidszorg in Europa. Naar verwachting nemen 350 bedrijven uit alle delen van de wereld deel aan het evenement. Het tweedaagse evenement bestaat uit twee gelijktijdige ‘tracks’ met bedrijfspresentaties, thematische panelgesprekken en één-op-één-gesprekken en en kleinschalige bijeenkomsten.

Investor Contact:
BioTime