Guidewire Software kondigt transitie binnen bestuur aan

Onderschrijft prognose voor eerste kwartaal in bovenste segment van voorspelde omzet en daarboven

FOSTER CITY, Calif.--()--Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider van softwareproducten voor schadeverzekeraars, heeft vandaag een transitie binnen zijn bestuur voor sales en activiteiten aangekondigd. Daarnaast bevestigde het bedrijf de eerder gepresenteerde prognose voor het eerste kwartaal, dat 31 oktober is geƫindigd. Bovendien kondigde het bedrijf de afronding van de eerder aangekondigde overname van Cyence aan.

Guidewire maakt bekend dat Scott Roza, Chief Business Officer, terugtreedt en andere carriĆØrekansen najaagt. Hij verlaat het bedrijf aan het eind van dit kalenderjaar. In verband met dit vertrek is Steve Sherry, senior vicepresident mondiale sales en 12 jaar in dienst van Guidewire, gepromoveerd tot Chief Sales Officer. Eileen Maier is om dezelfde reden benoemd tot Chief Business Officer. Maier is 12 jaar in dienst voor Guidewire. Haar recentste functie was senior vicepresident Solution Consulting en Go to Market Delivery.

Investor Relations Contact:
ICR, LLC