NWB Bank selecteert FINCAD voor portefeuilletaxatie

FINCAD F3 vervangt verschillende systemen en genereert consistente taxaties voor rapportage over zekerhedenmanagement, interne zaken en wettelijke zaken

VANCOUVER, Brits Columbia--()--FINCAD, de toonaangevende provider van geïntegreerde analytics van risico’s en portefeuilles met verschillende activa, heeft vandaag de Nederlandse Waterschapsbank N.V. (NWB) gepresenteerd als nieuwe cliënt. De NWB, een toonaangevende financieel dienstverlener voor de Nederlandse publieke sector, selecteerde FINCAD F3 voor hulp bij het consolideren van verschillende taxatiesystemen. Daarnaast maakt FINCAD 3 een einde aan handmatige data-aggregatie vanuit verschillende systemen. NWB gebruikt ook het FINCAD F3 WorkStation, een gebruiksvriendelijke en eenvoudig te gebruiken web-applicatie voor het genereren en rapporteren van portefeuilletaxaties, risico’s en kasstromen.

FINCAD
Rob Garfield, +1 646-435-5920