Takeda presenteert op 59e bijeenkomst American Society of Hematology gegevens die toekomst van bloedkankertherapie mogelijk transformeren

– Meer dan 10 abstracts over Takeda’s uitgebreide hematologisch-oncologische portfolio, met onderzoek naar lymfoom, multipel myeloom, chronische myeloïde leukemie en acute myeloïde leukemie –

– Resultaten van fase 3-onderzoek ECHELON-1 naar ADCETRIS® (brentuximab vedotin) als frontlijntherapie tegen gevorderd Hodgkin-lymfoom gepresenteerd in plenaire sessie –

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502) heeft vandaag bekendgemaakt elf door het bedrijf gesponsorde abstracts te presenteren op de 59e American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting, dat van 9 tot 12 december 2017 plaatsvindt. Takeda presenteert de resultaten van Phase 3 en eerste resultaten van klinische studies binnen het bredere oncologieportfolio van het bedrijf. Bijzondere aandacht is er voor Fase 3 van het klinisch onderzoek ECHELON-1 naar ADCETRIS® (brentuximab vedotin) als onderdeel van een combinatie met chemotherapie als frontlijnbehandeling voor patiënten met onbehandeld, gevorderd Hodgkin-lymfoom. Dit onderzoek komt aan bod tijdens de Plenary Scientific Session.

Takeda Pharmaceutical Company Limited
Japanese Media