Astrata Group begint felle uitbreiding naar Europese markt voor lichte commerciële voertuigen

Bedrijf stelt Simon Hill,  voormalig salesdirecteur Fleetmatics en Masternaut, aan als hoofd LCV Solutions Sales en BD

Simon Hill (Photo: Business Wire)

EINDHOVEN, Nederland & SINGAPORE--()--Astrata Europe, leider in geavanceerde, locatiegerichte IT, heeft de heer Simon Hill aangesteld voor de commerciële leiding over de uitbreiding naar de markt voor lichte commerciële voertuigen. Hill treedt aan bij Astrata Europe in samenhang met de lancering van het nieuwe platform voor FMS en delivery management, VanLincTM. Hill heeft jaren aan ervaring in LVC Telematics opgedaan tijdens zijn succesvolle periode bij de Verizon-bedrijven Fleetmatics (NYSE: VZ) en Masternaut, waar hij een belangrijk aandeel had in de groei van de bedrijven.

Astrata’s groeistrategie in Europa gaat een nieuwe fase in met de lancering van zijn LCV-systeem VanLincTM. Met deze introductie levert Astrata nu kleine, middelgrote en grote fleet-operators een voordelig manier om activiteit en onderdelen optimaal te beheren. Daarnaast profiteren ze van het beste wagenpark en geavanceerde systemen voor delivery management.

Astrata Europe
Dorota Tankink, Marketing Coordinator