GTreasury kondigt groei-investering van 42 miljoen dollar van Mainsail Partners aan

Investering versnelt productontwikkeling en financiert internationale groei

LAKE ZURICH, Ill.--()--GTreasury, een toonaangevende provider van Treasury Management Systems (TMS), heeft vandaag een investering van 42 miljoen dollar van Mainsail Partners aangekondigd. Mainsail Partners is een groei-investeerder die uitsluitend investeert in winstgevende, snel groeiende technologiebedrijven. GTreasury gebruikt het nieuwe kapitaal en de uitgebreide hulpmiddelen van Mainsail voor versnelde productontwikkeling, internationale uitbreiding en verbeterde klantenservice van GTreasury.

Orazio Pater, thans CEO, en zijn vrouw Peg, algemeen directeur, richtten GTreasury 31 jaar geleden op. Het bedrijf levert de langste holistisch ontwikkelde TMS binnen de sector. Het softwareaanbod van het bedrijf omvat onder meer de toonaangevende programma’s Cash Management en Funds Transfer, die essentiële inzichten verschaft, automatiseert en tools biedt voor het internationale management van liquide middelen.

GTreasury
Ashley Pater, (847) 847-3706