Hoofd onderzoek van Chugai spreekt op Medtech & Pharma Platform

BERKELEY HEIGHTS, N.J.--()--Chugai Pharma USA, Inc. (CPUSA), een dochteronderneming van Chugai Pharmaceutical Co., Ltd. (TOKYO:4519) dat internationale onderzoeken in de vroege ontwikkelingsfases van Chugais innovatieve kandidaatsmedicijnen plant en uitvoert, maakt bekend dat het hoofd van de afdeling Translational Clinical Research Science and Strategy, Athos Gianella-Borradori, spreekt op het Medtech & Pharma Platform 2017 van 27 oktober in Basel, Zwitserland.

De sessie wordt voorgezeten door Ayse Baker (PhD MBA) van CPUSA. Centraal staat de beschikbaarheid van medische producten in opkomende markten. Dr. Gianella-Borradori bespreekt de wijze waarop opkomende markten de transformatie van farmaceutische medicijnontwikkeling aanjagen.

Chugai Pharma USA, Inc.
Casey Astringer, +1-908-516-1350