GSMA maakt keynotesprekers voor Mobile World Congress 2018 aan

GSMA kondigt niet alleen keynotes,, maar ook nieuwe exposanten en sponsoren aan

LONDEN--()--De GSMA kondigt leidinggevenden van Bharti Enterprises, BT Group, Ericsson, NTT DOCOMO, Red Hat, Telenor Group en Vodafone Group aan als eerste keynote-sprekers voor het Mobile World Congress 2018. De GSMA heeft ook nieuwe updates over het evenement gegeven, waaronder nieuws over exposanten, sponsoren en programma’s. Mobile World Congress vindt van 26 februari tot 1 maart plaats in Fira Gran Via in Barcelona. Ook in de Fira Montjuïc vinden evenementen van het congres plaats.

“We zijn erg blij dat deze leidinggevenden naar het Mobile World Congress komen”, zei Michael O’Hara, hoofd marketing van de GSMA. “Bezoekers van de conferentie krijgen de kans te horen welke visies toonzettende leidinggevenden in de mobiele sector hebben, maar ook de zienswijzen van andere organisaties die de ontwikkeling van mobiel beïnvloeden. Het ziet ernaar uit dat het programma spectaculair wordt.”

Clare Fenny
CFenny@webershandwick.com