Replicor publiceert onderzoek REP 301 naar co-infectie hepatitis b en d in The Lancet Gastroenterology & Hepatology

MONTREAL--()--Replicor Inc., een niet-beursgenoteerd farmaceutisch bedrijf dat streeft naar een medicijn tegen chronische hepatitis b en tegen een co-infectie van hepatitis b en d, heeft zijn onderzoek REP 301 gepubliceerd in The Lancet Gastroenterology & Hepatology (www.replicor.com/science/publications). Het onderzoek ging over de activiteit van REP 2139 en de gePEGyleerde interferon α-2a (pegIFN).

Onderzoekers beoordeelden voor REP 301 de veiligheid en effectiviteit van REP 2139 in combinatie met pegIFN bij patiëntenmet een chronische co-infectie van hepatitis b en hepatitis d. Uit het onderzoek kwam een aantal belangrijke doorbraken.

Replicor Inc.
Media Contact: