Republiek Sierra Leone wordt eerste Afrikaanse ‘Smart Country’

President Koroma van Sierra Leone en RippleNami, Inc. kondigen een landelijk digitaliseringsprogramma voor visualisering op basis van blockchain aan voor grotere aansluiting

NEW YORK--()--President van Sierra Leone Dr. Ernest Bai Koroma en blockchainprovider RippleNami Inc., kondigen een nationaal digitaliseringsprogramma aan dat Sierra Leone voor altijd verandert. Door verouderde ICT-systemen voorbij te streven met het gepatenteerde technologieplatform RippleNami, is Sierra Leone klaar om internationale markten te betreden, economisch onafhankelijk te worden en de welvaart van zijn bevolking te verhogen.

RippleNami ontwerpt het datavisualisatieplatform voor blockchain dat burgers en organisaties in het hele land de mogelijkheid biedt gegevens te genereren, verzamelen, analyseren en te versturen. Daarmee positioneert Sierra Leone zich als eerste Afrikaanse ‘Smart Country’.

RippleNami, Inc.
Julie Matibag, 1-858-775-6378