Model N organiseert Weens forum voor innovatieve prijsbepaling in levenswetenschappen

Toonaangevende leidinggevenden van farmaceutische en medisch-technische bedrijven delen beste praktijkvoorbeelden voor vernieuwende prijsstrategieën en commerciële uitmuntendheid voor maximale omzet

Model N to Host Life Sciences Commercial and Pricing Innovation Forum Oct 10-12, 2017. (Photo: Business Wire)

REDWOOD CITY, Calif.--()--Model N, Inc. (NYSE:MODN), de toonaangevende provider van cloud-based systemen voor revenue management in de levenswetenschappelijke sector en productiebedrijven, heeft vandaag aangekondigd het Commercial and Pricing Innovation Forum van 10 tot 12 oktober 2017 te organiseren op het Palais Hansen Kempinski in Wenen, Oostenrijk. Het Forum is opgezet om innovatie te stimuleren bij invloedrijke kopstukken uit de sector en farmaceutische, medisch-technische en technologische bedrijven.

Model N, Inc.
Laure Gaboriaud