Sintavia en TRUMPF kondigen strategische samenwerking aan

Snel groeien AM-bedrijf Sintavia en gereedschapsbedrijf TRUMPF akkoord over samenwerking aan kwalificatie voor luchtvaarttoepassingen

TRUMPF TruPrint 3000 to be installed at Sintavia in early 2018 (Photo: Business Wire)

DAVIE, Fla.--()--Sintavia, LLC, een internationaal toonaangevend bedrijf in additive manufacturing (AM), en de TRUMPF Group, een toonaangevend technologisch bedrijf voor productiesystemen in de sectoren voor gereedschap en de lasersector, zijn akkoord over een samenwerking voor een versnelde introductie van TRUMPF TruPrint-printers in de mondiale ruimteluchtvaart. De overeenkomst, die betrekking heeft op de installatie van een TRUMPF TruPrint 3000 met industrieel onderdelen- en poedermanagement in de faciliteit van Sintavia in Davie, markeert het begin van een nieuwe strategische opstelling van beide bedrijven.

Sintavia, LLC
Carolyn Allan, 954-474-7800