YKK lanceert korte animatiefilm “FASTENING DAYS 3”, derde video in trilogie die 13 miljoen keer is bekeken

YKK to release short animation "FASTENING DAYS 3," the third video in the "FASTENING DAYS" trilogy, which have garnered 13 million views online. (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--YKK Corporation (hoofdkantoor op Kanda-Izumicho 1, Chiyoda, Tokio) heeft een korte animatiefilm geproduceerd met de titel “FASTENING DAYS 3” ter promotie van haar merk ritssluitingen. “FASTENING DAYS 3” is de derde video voor de trilogie “FASTENING DAYS”, die tot nu toe wereldwijd 13 miljoen keer is bekeken. Het filmpje gaat op woensdag 6 september de wereld over via het officiële YouTube-kanaal van YKK en de site van het ritsbedrijf. De video is in zowel het Japans als Engels te bekijken, met opties voor Spaanse, Chinese, Franse, Thaise en Vietnamese ondertiteling. De film wordt via YouTube ook als reclame gedistribueerd in verschillende landen.

PR office for short animated feature FASTENING DAYS 3: INITIAL Inc. PR company
YKKdougaPR@vectorinc.co.jp