LTI introduceert analysepakket voor handelsvorderingen bij ondernemingen in retail en verbruiksgoederen

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), een internationaal bedrijf in technologisch consult en digitale systemen, heeft vandaag LTI REDaxis gepresenteerd. Dit krachtige analysepakket werkt met ‘persona’s’ voor een geoptimaliseerd beheer van handelsvorderingen bij bedrijven in retail en verbruiksgoederen.

Handelsvorderingen zijn van cruciaal belang voor retailers en bedrijven in verbruiksgoederen, omdat ze direct invloed hebben op de kasstroom. Dit pakket belooft de DSO met meer dan 10 procent te verkorten en niet-terugverdiende factuurkortingen met 25 procent te verminderen, wat cliënten exponentiële kostenbesparingen oplevert.

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem, +91-900-434-5540
PR & Media Relations – India
neelian.homem@lntinfotech.com
Karin Bakis, +1-978-998-1578
PR & Media Relations – USA
karin.bakis@lntinfotech.com
Katrina Dixon, +44-771-475-3308
PR & Media Relations – Europe
Katrina.dixon@lntinfotech.com

Larsen & Toubro Infotech Ltd.
Neelian Homem, +91-900-434-5540
PR & Media Relations – India