Pacific Drilling maakt resultaten tweede kwartaal 2017 bekend

LUXEMBOURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) heeft vandaag een netto verlies bekendgemaakt voor het tweede kwartaal van 2017 van $138.1 miljoen of $6.48 per verwaterd aandeel, vergeleken met een netto-verlies van $99.8 miljoen of $4.69 per verwaterd aandeel in het eerste kwartaal van 2017 en een netto-inkomen van $8.2 miljoen of $0.39 per verwaterd aandeel in het tweede kwartaal van 2016.

CEO Paul Reese reageerde: “Ondanks een zeer uitdagende markt die veel invloed heeft op onze inkomsten, hebben we een stevige operationele prestatie geleverd met de budgettaire efficiëntie van 95,5% en zijn we verder gegaan met sterke kostenbewaking. In de afgelopen tijd hebben we een stijging van de marktaanvragen ontvangen voor projecten in verschillende diepwatergebieden van de wereld die ergens in 2018 starten en dat is veelbelovend.”

Pacific Drilling S.A.
Johannes (John) P. Boots, +352 26 84 57 81