euNetworks geeft prestatie-update voor tweede kwartaal van 2017

Q2 2017 performance update (Photo: Business Wire)

LONDON--()--euNetworks is een horizontale geïntegreerde brandbreedte-infrastructuuraanbieder in Europa die focusproducten verkoopt met als doel om klanten te verwerven. Onze drijvende krachten achter de groei van bandbreedte zijn datacentra en cloud-connectiviteit.

In het tweede kwartaal gaf euNetworks een vervolg aan zijn sterke groeitraject. De totale omzet groeide met 5% ten opzichte van het tweede kwartaal van 2016 en bereikte de €33.8 miljoen, met terugkerende omzet van focusproducten van Fibre, Wavelenghts en Ethernet naar 11% ten opzichte van het tweede kwartaal van 2016, ondanks een negatief valuta-effect. De bijgestelde EBITDA groeide met 17% ten opzichte van het tweede kwartaal van 2016.

euNetworks Investor and Press Contact:
Hannah Fox
Senior Director Marketing
hannah.fox@eunetworks.com
+44 20 7952 1338 office
+44 7717 896 446 mobile

euNetworks Investor and Press Contact:
Hannah Fox
Senior Director Marketing