General Cable meldt resultaten van tweede kwartaal 2017

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag de resultaten bekendgemaakt voor het tweede kwartaal dat op 30 juni 2017 eindigde. Het gemelde verlies per aandeel en het bedrijfsverlies waren respectievelijk $1.42 en $23 miljoen. Het bedrijf genereerde in het tweede kwartaal gecorrigeerde winst per aandeel en gecorrigeerde bedrijfsopbrengsten van respectievelijk $0.11 en $32 miljoen. Zie pagina 2 van dit persbericht voor de afstemming van de gemelde bijgestelde resultaten en de gerelateerde toelichtingen.

Michael T. McDonnell, President en Chief Executive Officer, zegt: “We zijn blij met onze blijvende sterke uitvoering. Tijdens het tweede kwartaal voltooiden we onze strategische initiatieven in Noord-Amerika en bleven we goed presteren in Latijns-Amerika. Met als resultaat dat we ons adviesaanbod voor gecorrigeerde bedrijfsinkomsten als positieve invloed op deze gedeeltelijke verrekening in de ongunstige sectordynamiek hebben ervaren gedurende het kwartaal.”

General Cable Corporation
Len Texter, 859-572-8684