GA Telesis maakt nieuwe financieringscapaciteit van één biljoen dollar toegankelijk voor de ondersteuning van zijn uitbreidende leasing business

FORT LAUDERDALE, Fla.--()--GA Telesis maakt vandaag de lancering bekend van een speciale financiële dienst, Structured Credit Products (SCP) voor het leggen van de focus op gestructureerde financiële oplossingen voor luchtvaartmaatschappijen, MRO en OEM klanten. De voornaamste strategie zal het in kaart brengen van verhuur zijn. Verder zal SCP andere financiele opties in de luchtvaart ontdekken, inclusief gedekte leningen, handel is publieke en private schulden en investeringen in andere luchtvaart-gerelateerde financieringsinstrumenten. SCP wordt geleid door vice-president Stuart Weinroth, een zeer ervaren man met meer dan twintig jaar ervaring in de financiële en leasesector van de luchtvaart.

GA Telesis, LLC
Cathy Moabery, 954-676-3111