Stap voorwaarts in AI evolutie: AccelStor introduceert de nieuwe generatie High Availability All-NVMe Flash Array

AccelStor will display its new high availability all-NVMe flash storage array─NeoSapphire H810 at the Flash Memory Summit 2017 (Photo: Business Wire)

FREMONT, Calif.--()--AccelStor, aanbieder van software-defined all-flash-arrays, maakt bekend dat er een nieuwe hoogwaardige all-NVMe flash storage array beschikbaar komt. De NeoSapphire H810 brengt het AI-tijdperk dichterbij met zijn compromisloze prestaties, uithoudingsvermogen en capaciteit dankzij de technologie van de FlexiRemap® flash-oriented software van AccelStor. De NeoSapphire H810 stelt gebruikers in staat problemen binnen hun systeem op te lossen met behulp van een volledig geïntegreerde gebruikerservaring. AccelStor’s all-flash array produkten en technologie is te zien op de Flash Memory Summit 2017, stad #132, in Hall A van het Santa Clara Convention Center, in Santa Clara, California, USA, van 8 augustus tot 10 augustus 2017.

AccelStor, Inc.
Clara Lee, +886-2-77467616 ext. 2561