Transaction Network Services stapt over op Rimini Street Support voor Oracle E-Business Suite

Transaction Network Services Switches to Rimini Street Support for Oracle E-Business Suite (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., de wereldwijde onafhankelijke provider voor zakelijke software support services voor SAP SE’s Business Suite, BusinessObjects en HANA Database software en Oracle Corporation’s SiebelPeopleSoftJD EdwardsE-Business Suite,Oracle DatabaseOracle MiddlewareHyperionOracle RetailOracle Agile PLM en Oracle ATG Web Commerce software, hebben vandaag bekend gemaakt dat Transaction Network Services (TNS), een wereldwijde provider van data communicatie en interoperabiliteitsoplossingen voor mission-critical bedrijven, Rimini Street heeft gekozen om zijn Oracle E-Business Suite applicatie te ondersteunen. Rimini Street ondersteunt het EBS-platform van TNS in 25 landen. Door de switch van Oracle support naar de ondersteuning van Rimini Street, realiseerde TNS onmiddellijk een besparing van 50% op jaarlijkse kosten.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414