David Buttress wordt beherend vennoot van 83North

David Buttress joins 83North as General Partner (Photo: Business Wire)

LONDEN & TEL AVIV, Israël--()--83North, een internationale durfinvesteerder die actief is in Europa en Israël, heeft vandaag bevestigd dat David Buttress als beherend vennoot van het fonds. Buttress werkt vanuit het kantoor in Londen samen met de vijf andere beherende vennoten van 83North.

Buttress was tot februari 2017 ceo van Just Eat, wereldwijd een toonaangevende marktplaats voor online bestellingen van eten. Hij begon in 2006 bij de Britse tak van het bedrijf. Recentelijker leidde hij als ceo het bedrijf door een fase van snelle groei een van de grootste Europese aandelenemissies van een technologiebedrijf van het afgelopen decennium. Het bedrijf debuteerde op de London Stock Exchange in 2014 en heeft een marktkapitalisatie van meer dan 5 miljard dollar.

Touchdown PR for 83North
Hannah Finch, +44(0) 1252 717040