euNetworks geeft prestatie-update voor 2016

network developments (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Als Europese leverancier van breedbandinfrastructuur richt euNetworks zich op schaalbare producten en systemen op glasvezelbasis voor klanten die zich te midden van de technologische transformatie bevinden. Onze klanten willen glasvezelverbindingen tussen datacenters, zowel binnen belangrijke Europese steden als daartussen, ter ondersteuning van bandbreedtegroei en de prestatie-eisen die hun applicaties vereisen. Deze behoeften bij de klant vormen euNetworks’ investeringen in netwerken en ontwikkelingsactiviteiten van de afgelopen 24 maanden, of die nou organisch of anorganisch van aard zijn. Netwerkontwikkeling in het bijzonder was van groot belang in 2016, omdat in dat jaar veel nieuwe bouwprojecten zijn begonnen en voltooid.

euNetworks
Hannah Fox
Senior Director Marketing
hannah.fox@eunetworks.com email