Pierre Fabre en H-Immune gaan strategische samenwerking aan voor ontwikkeling van mogelijk baanbrekende immuuntherapieën tegen kanker

CASTRES, Frankrijk & PARIJS--()--Pierre Fabre, het op een na grootste niet-beursgenoteerde farmaceutische bedrijf van Frankrijk, en H-Immune SAS, een opkomend biotechnologiebedrijf dat zich richt op hoogwaardige immuuntherapieën voor de behandeling van verscheidene kankersoorten, gaan een strategische samenwerking aan. De twee partijen zetten het unieke technologieplatform van H-Immune in voor de ontwikkeling van medicijn-kandidaten die bestaan uit volledig humane antistoffen, die fungeren als eerste stap in het ontwikkelingstraject van immuno-oncologische therapieën.

Pierre Fabre Pharmaceuticals, Castres, France
Valérie Roucoules