Toshiba’s e-STUDIO7506AC serie wint Innovative Product of the Year Award 2017

TOKYO--()--Better Buys for Business bekroont de Toshiba e-STUDIO7506AC serie voor het meest innovatieve product van het jaar 2017. Better Buys for Business is één van de meest gerenommeerde onafhankelijke onderzoeksbureaus van Amerika. Met meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek en analyse van apparatuur heeft het team van Better Buys for Business zeer veel kennis van de markt. De multifunctionele kleurenserie onderscheidt zich ten opzichte van concurrerende hoogvolume systemen als het gaat om hardware, software en toegevoegde waarde.

Toshiba zoekt voortdurend naar mogelijkheden om de prestaties van haar multifunctionals te verbeteren en dit geldt ook voor de e-STUDIO7506AC serie. Het eenvoudig produceren van verschillende professionele documenten, de sterke beveiligingseigenschappen en andere uitzonderlijke functionaliteiten verbeteren de workflow binnen vrijwel elke kantooromgeving”, zegt Melissa Pardo-Bunte, Better Buys editor.

Het team van Better Buys was met name onder de indruk van de krachtige multi-core Intel® Atom ™ processor, het gepersonaliseerde bedieningspaneel op tabletformaat (9-inch), het ingebouwde applicatieplatform (EAP) en de Dual Scan documenteninvoer (DSDF) die met een snelheid van 130 spm originelen verwerkt.

De e-STUDIO5506AC, e-STUDIO6506AC en e-STUDIO7506AC zijn ontworpen om communicatie- en informatieprocessen te vereenvoudigen en te verbeteren, waardoor gebruikers de intensieve werkprocessen efficiënter kunnen beheren. Dankzij het ingebouwde applicatie platform kan de multifunctional integreren met 3e partij applicaties waardoor mobiele gebruikers flexibel documenten kunnen opslaan en terugzoeken via de cloud.

Het is een mooi compliment om de award “Innovatieve Product of the Year 2017” toegekend te krijgen. We werken graag samen met de klant om oplossingen te leveren voor specifieke behoeften voor printwerk, documentbeheer en informatieverwerking. Deze award bewijst dat we onze klanten optimaal kunnen bedienen in het vereenvoudigen van document- en informatieprocessen”, zegt Manon Kleijwegt, Senior Product Manager bij Toshiba Tec Netherlands.

Toshiba's e-STUDIO7506AC serie won onlangs de Better Buys Q3 2016 Editor's Choice Award. Toshiba heeft de afgelopen vijf jaar, viermaal de “Innovative Product of the Year Award” gewonnen.

Toshiba Tec Corporation
Toshihiko “Tommy” Minato, +81-(0)50-3681-5528